Udostępnij ten post

Simon oraz inni homo sapiens - Becky Albertalli


Autor: Becky Albertalli

Tytuł: Simon oraz inni homo sapiens

Wydawnictwo: Papierowy księżyc

Data premiery: 8 czerwca 2016

Liczba stron: 300


Ukrywający swoją orientację seksualną Simon Spier od jakiegoś czasu koresponduje z Blue - chłopakiem którego rzeczywistej tożsamości nie zna. Simon w swoich mailach do Blue zdradza mu dużo rzeczy powiązanych z jego życiem osobistym. Pewnego razu gdy jego korespondencja wpada w niepowołane ręce, Simon pada ofiarą szantażu. Główny bohater robi wszystko by złagodzić tą sprawę. Wszystko na próżno. Jak zachowa się Simon, gdy wszyscy dowiedzą się, że jest gejem?


Moja ocena:
★★★★★☆☆
Miałam okazję przeczytać tą książkę dzięki majowemu Epikboxowi. Recenzja miała być o książce, ale od razu napiszę, że box, który zamówiłam był moim pierwszym zakupem na tej stronie i bardzo mi się spodobał. 

Bardzo podoba mi się wątek homoseksualny nadany tej powieści. Przyznam, że pierwszy raz miałam do czynienia z książką tego typu. Wiem, że pełno jest podobnych pozycji, ale mimo wszystko uwielbiam styl pisania Albertalli. Nie rozumiem dlaczego większość ocenia tą powieść sceptycznie, chociaż... każdy ma swoje zdanie :) 



"Ludzie rzeczywiście są jak domy o wielkich pokojach i mikroskopijnych oknach."

 Polecam tą pozycję dosłownie każdemu. Książka lekka, ciekawa, wciągająca... mogłabym jeszcze wymieniać, ale  nie chcę przynudzać ;)
Na pewno kiedyś przeczytam ją jeszcze raz, bo naprawdę bardzo mnie urzekła.

*Przepraszam, że recenzja jest taka krótka, ale nie mam więcej zastrzeżeń do tej książki.*
Jeśli chcecie podzielić się ze mną swoim zdaniem na temat tej pozycji - po to są komentarze :D


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz