Udostępnij ten post

365 dni bez stresu - kolorowanka antystresowa



Ilustracje: Shutterstock
Wybór sentencji: Elżbieta Adamska
Tytuł: 365 dni bez stresu
Data premiery: 11-01-2016
Liczba stron: 272




W ostatnim miesiącu internetem zawładnęły kolorowanki antystresowe, inaczej nazywane kolorowankami dla dorosłych. Korzystają z nich nie tylko dorośli, wręcz przeciwnie. Chętnie sięgają po nie także nastolatkowie.



Ja także postanowiłam zakupić sobie taką kolorowankę. Po wykonaniu pierwszej ilustracji nie byłam do końca odstresowana, wręcz przeciwnie. Moim zdaniem kolorowanka powinna być przeznaczona dla osób o "mocnych nerwach". 



Moja ocena:
★★★★★☆☆☆





Ogromnym plusem książki są cytaty zamieszczone przy każdej antystresowej kolorowance. 


"Dobro rodzi się wtedy, gdy człowiek zapomina o sobie"


A wy posiadacie, lub zamierzacie powiększyć swoje zbiory o taką kolorowankę?
Jeśli tak - możecie dać mi znać w komentarzu co o niej myślicie.
Czy zachęciłam Was do kupna tego rodzaju książki?
Buziaki ;*

1 komentarz :

  1. Takiej kolorowanki nie mam, ale mam z Harrym Potterem - też interesująca. Choć ta wydaje się jeszcze większym wyzwaniem - te tycielementy przy lwie na godziny kolorowania... chyba potrzeba do tego ogroooomnej dawki cierpliwości ;)

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń